Svar på kommentar

 
Skrev ett inlägg för ett ganska bra tag sen om den nya bedömningen A/A:0 med totalfel. (Om ni vill läsa det finns det HÄR), och idag fick jag denna kommentar med frågor om denna.
 
Svar: Om du läser längst upp i inlägget står det att man kan riva eller vägra på vilket hinder som helst i grunden och man får ändå rida omhoppning. Det kvittar vilket eller vilka hinder man får fel på. Den enda gången man inte får fortsätta till omhoppningen är om man har blivit utesluten.
 
I de alternativen jag skrev blir alternativ 2 högre placerad än alternativ 3 för att alternativ 2 hade bättre tid än 3:an. Jag förstår om du inte riktigt förstod detta eftersom det stod väldigt luddigt i texten. :)
 
Jag hoppas att du fick svar på dina frågor och att det går bra för dig i helgen. Är det något du undrar är det bara att fråga igen! Och det är inte så krångligt som det kanske låter, sålänge du inte är utesluten fortsätter du till omhoppningen. Lycka till! :)
 
Puss

1 Kommentarer till "Svar på kommentar"
Postat av: benedit ♥

sv; jaa visst gör dom! :) Okej vad jobbigt, det är toppen med mig :)
vad ska du göra ikväll?
kram

2013-07-18 || 16:25:37
URL: http://moufieeh.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0