underbar helg

Åh vad roligt jag har haft det i helgen! Tyvärr har det kommit för många nedslag för att det ska vara några riktigt fina resultat, men vi har gjort väldigt fina rundor och jag känner att jag har ridit bra alla rundor förutom kval 1 i torsdags. Men det blir tyvärr nedslag när ponnyn hoppar lite för lågt. 
 
Hursomhelst har det varit roligt bara att vara iväg. När man är på meeting lever man som i en bubbla, allt man tänker på är hur man ska göra för att det ska bli så bra som möjligt de närmaste dagarna. Allt man tänker på är hur man ska göra för att det ska gå så bra som möjligtvis tävlingarna. Det är precis så jag vill leva, i en hästbubbla! 
 
Dessutom har vi träffat massor härliga hästmänniskor! Eftersom vi åkte upp tillsammans med kompisar hade vi ingen bil att åka med från tävlingsplatsen till hotellet har ett flertal snälla människor hjälpt oss! Man blir nästan rörd när människor bara ställer upp och hjälper till så mycket!

0 Kommentarer till "underbar helg"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0