Tried to hide it

Vinca fick trimmas lite på banan idag inför morgondagens tävling. Eftersom den här hemska årstiden gör att det är mörkt redan när jag sätter mig på bussen från skolan är det kolsvart när jag sätter mig på hästen. Oftast klär jag på oss (mig, hästen och hunden) ett ton reflexer och en pannlampa och sen går vi ut i skogen iallafall, men nu har hästarna varit rädda för något i skogen, vi tror att det älgar eller något, så jag ville inte riskera att stöta på något oväntat i mörkret idag. Så vi jobbade lite extra på den trygga ridbanan med lampor på!

Vinca var fin. Jag red henne låg och lösgjorde henne ganska länge. Hon var lite spänd och det ville jag få ur henne innan vi skulle jobba på lite hårdare. Jag kollade att gas och broms funkade och att allt basic var som det skulle inför morgondagens tävling. Det kändes bra, hon är pigg och glad, så håller det i sig går det super imorgon!




0 Kommentarer till "Tried to hide it"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0