Förväntansfull

Nu är det mesta helt klart. Efter många turer fram och tillbaka hur vi ska komma till tävlingen osvosv känns det som att alla bitar börjar komma på plats. Gundi står i stallet och lyser som den stjärna han är, nybadad och fixad. Han verkar väldigt nöjd och förstår att det är något på gång. Han var väldigt fin att rida idag med, jag red bara igenom honom för att känna att allt funkade som det skulle och allt kändes bra. Han var väldigt mjuk och svarade fint på mina hjälper, så det blev bara ett kort pass på banan och en tur i skogen.

Nu är i princip allt packat och nu ska jag sova. Det blir en tidig morgon imorgon, jag ska gå upp så att jag är i stallet strax efter 5. Tävlingarna börjar imorgon och jag ska rida två klasser, en L.C som är en warm-up och sedan kvalet i L.B. Behöver alltså all sömn jag kan få för att orka hela dagen! Fast det ska bli kul så det blir nog inte så jobbigt att gå upp ändå!

Min stjärnis

0 Kommentarer till "Förväntansfull"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0