Stalldag

Idag har det bara varit en lugn dag. Jag har bara varit hela dagen och inte haft några direkta krav på att jag ska göra en aska saker. Jag har bland annat börjat packa inför att vi åker till Hamre med Gunde på torsdag. Jag har ju kvalat till MHPC riksfinalen som går i samband med SM så då ska vi dit och tävla! Så roligt, jag har sett fram emot det länge nu när resan inte blev av och allt. Vi behöver något roligt att tänka på nu efter allt som har hänt...
 
Jag har ridit Gunde och Vinca också och det gick bra. Vinca red jag med Engla som red Aska. Vi skrittade fram i skogen och sedan red vi på banan. Vinca kändes jättefin, väldigt mjuk och var uppmärksam på mig hela tiden! 
 
Gunde fick hoppa lite idag. Jag jobbade framför allt med att få honom undan för innerskänkeln i svängarna och sedan basläggande saker för att det skulle bli riktigt bra. Det är ju stilbedömning i MHPC,  så då är det ju roligt om det går så bra som jag vet att vi kan leverera! Han var superfin idag, hoppade som en liten katt och var som alltid pigg och glad! :)
 

0 Kommentarer till "Stalldag"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0