You don't have to give it all away

Gud vad lång den här dagen har varit! Jag och mamma gick upp vid 7 och gjorde stallet. Sedan åkte vi till Vreta för att vara funktionärer där hela dagen. Vi stod på banan mellan kvart i 9 och halv 3, så det är ju tur att det är roligt och lärorikt och titta på när andra rider! Vi såg även många fina hästar och nu har jag fått ännu mer känsla av vilken typ av häst jag vill ha! Nu ska vi bara komma iväg och börja provrida lite hästar också!

När jag kom hem var ju allt kvar inför morgondagens tävling. Rida, putsa, tvätta, packa... Jag red Vinca lite lätt direkt och hon var superfin! Hon känns så himla positiv och glad och går bara bättre och bättre för varje dag som går nu, så himla roligt! Skuttade något litet språng också och det gick bra!
Flätad och i sin rosa fixgrimma!

Gunde red jag lite senare. Han var också fin, pigg och glad men lyssnade ändå fint på mig. Det kändes bra, för imorgon får han inte vara spänd, för den första klassen är en stilhoppning. Då ska han vara så mjuk och fin och snygg han bara kan! Båda känns fina inför imprgon så nu är det bara att hålla tummarna för att de är det imorgon också!



0 Kommentarer till "You don't have to give it all away"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0