Stolen paradise

Äntligen fredag! Det kommer inte bli så mycket slappande eller sovmornar den här helgen, men det är lite omväxling mot stillasittandet i skolan i alla fall. Vreta har nämligen tävlingar den här helgen, så jag ska vara där som funktionär imorgon och på söndag tävlar jag själv med både Gunde och Vinca. Jag tror det kommer bli bra, båda känns fina just nu och det är dessutom den första inomhustävlingen i år, så det kommer bli spännande.

Idag red jag Gunde först. Vi skrittade ut en tur med Engla på Aska i början och sen trimmades han lite på banan. Han var pigg och glad, skulle dock som vanligt hitta på att han behövde titta på något på en kortsida, men jag försökte bara ignorera det för förutom det var han väldigt fin.  Han var väldigt mjuk och lyssnade uppmärksamt på mina hjälper. Det kändes väldigt bra inför på söndag.

Vinca, jag och Sallie tog en promenad ut i skogen bara. Jag red barbacka på sidepullet och fick träna lite på min balans då hon var pigg och glad i både huvud och ben! Busfia, men jag låter henne hållas bara hon är glad!



0 Kommentarer till "Stolen paradise"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0