Så gott som helg

Veckans värsta dag är över, tisdag. Nu känns det som att resten av veckan går av bara farten och att det snart är helg igen! Den här veckan går ännu fortare, för på torsdag har jag studiedag! Så skönt! Det kommer nog bli en extra rolig studiedag, för imorgon kommer mamma och hämtar mig på skolan och så ska vi åka och titta på storhästar! Vi ska bo på hotell till torsdagen och titta vidare då. Därför har jag mellan lite plugg hunnit packa grejer och nu är det snart dags att sova.

Pållarna har ridits idag med förstås. Jag red Vinca och mamma red Gunde. Vi skrittade ut en ganska lång tur i skogen och de verkade tycka att det var mysigt att bara få gå ut tillsammans. Vi travade lite, men annars fick de bara skritta kravlöst på långa tyglar. Imorgon ska jag rida på morgonen före skolan för jag har sovmorgon, så nu ska jag sova så att jag orkar!



0 Kommentarer till "Så gott som helg"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0