It's got sights to give you shivers

Är faktiskt riktigt taggad inför morgondagens dressyr"tävling"! Det är ju bara KM, en klubbtävling, men det är  ändå roligt när det går bra! Hoppas att det blir bra, jag har inga stora förväntningar men jag vill iallafall ha över 60% med båda i denna låga klass då det typ är min bästa procent och då fick jag den när jag var jätteliten och Gunde var galen haha. Båda kändes jättefina idag när jag red!

Veronica var här en stund på eftermiddagen också och så höll vi (mest mamma då) lektion. Hon var jättefin, det känns som att Amanda börjar hitta knapparna mycket mer nu! Jag fick sitta upp en stund och det kändes jättebra, fina Veronica!



0 Kommentarer till "It's got sights to give you shivers"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0