Härliga sommarkvällar

Faktisk är det som rubriken säger, det är som sommar ute fortfarande och det är så himla härligt! Det är så varmt och behagligt, man vill inget annat än att vara utomhus när det är såhär!

Vi var dock inomhus när det viktigaste på hela dagen var, nämligen VM-finalen. Den vill man inte missa en sekund av! Det är så himla lärorikt att se eliteyttarna sitta upp, läsa av och rida varandras hästar. De är så himla skickliga som bara gör det. Dock kunde ju finalen gått bättre ur svenska ögon, stackars Roffe som hade oflyt och hamnade 4:a... Snacka om otur, både med sin egen Casall och framför allt med fransmannens häst. Jag tycker så himla synd om honom, men som han sa har han ju rätt mycket att se fram emot när han kommer hem då han ju precis har fått en liten dotter!
Jag tyckte ändå att det var rätt ryttare som vann, för i finalen var Dubbeldam verkligen bäst, det är bara att lyfta på hatten!

Kvällen avslutades med fix i trädgården, god mat i form av grillat och så gick mamma och jag ut på promenad. Jag tömkörde Aska och mamma gick med Sallie. Supermysigt och bra slut på den här veckan! Nu måste jag sova för att orka med hela nästa.



0 Kommentarer till "Härliga sommarkvällar"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0