Äntligen fredag

Tredje veckan på gymnasiet avklarad. Det känns som att man börjar komma in lite i rutinerna nu. Jag har lämnat in mitt andra inlämningsarbete idag och det känns väldigt skönt, allt som är klart och inskickat är liksom gjort! 

Nu ska jag ut och rida. Det var en lång dag idag för att vara en fredag, jag gick ända till 20 i 4. Skönt att ha en hel helg att vila upp sig på då!



2 Kommentarer till "Äntligen fredag"
Postat av: Annie

Vad går du på för gymnasium? Inriktning?:)

Svar: Jag går på katedralskolan med inriktningen ekonomi :)
sofiejansson.blogg.se

2014-09-05 || 19:36:51
Postat av: Emilia Sjödin

så skönt med helg! :)

Svar: Jaa äntligen! :)
sofiejansson.blogg.se

2014-09-05 || 22:07:58
URL: http://emiliasjodin.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0