Ännu en helg

Ja, då var det söndagkväll igen. Tiden går så fort när man har roligt! Igår var vi ju på tävling hela dagen och idag har ci inte direkt stått med händerna i fickorna heller.

På morgonen idag red jag Veronica. Först skrittade vi ut en sväng och då följde mamma och pappa med och gick med Gunde och Vinca som tävlade igår. Sedan fick Veronica gå dressyr på banan. Det kändes väldigt bra! I början var det lite vingligt av oss båda, men vi hittade varandra snabbt igen och då blev det mycket bättre. Jag tränade inge på något särskilt, utan det var mest bara roligt att få arbeta henne så igen! Hon är ju så himla fin!

Sedan på eftermiddagen åkte vi pch provred ett par storhästar! Det var kul! Jag är väldigt säker på vilken typ av häst jag vill ha, men provred ändå lite olika hästar för att känna efter ordentligt. Jag tyckte om en av dem mer än de andra, så vi får se hur det blir! :)

0 Kommentarer till "Ännu en helg"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0