And deep down I know this never works

Först ut idag var Veronica! Det var jättelänge sedan jag red henne, de har inte kunnat komma hit på ett tag, så de var roligt att få rida henne. Vi skrittade ut först med mamma som red Vinca och sen höll vi till på banan. Det var tyvärr väldigt blött eftersom det har regnar hela dagen, men det gick att rida i alla fall.
Veronica var jättefin! Jag red mest lösgörande på henne idag, ville få henne mjuk och avslappnad. Hon var väldigt samarbetsvillig och därför superrolig att rida! Världens bästa Veronica, jag har saknat henne så!

Sedan red jag Gunvald. Han var väldigt fin mestadels, men den tiden han inte var det ägnade han åt att titta på allt utanför ridbanan. Jag försökte bara ignorera det, ställa honom ifrån det som han tittade på och fortsatte bara rida, men det är riktigt irriterande när han går superbra och sen hittar han på nya saker att koncentrera sig på. Förutom det var han väldigt fin i alla fall. Vi jobbade mycket över ett litet kryss, att ha samma tempo fram till hindret och att komma på hela galoppsprång hela tiden. Det gick jättebra och han var superfin!



0 Kommentarer till "And deep down I know this never works"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0