You're on a different road

Det här har varit en minst sagt händelserik helg. Jag har sovit några timmar för lite och ändrat min dygnsrytm lite sådär på två dagar. Nu är jag helt slut och imorgon är det måndag igen. Herregud vad snabbt tiden går..

I fredags var jag som sagt på fadderfest. Det var jättekul, men jag somnade kanske vid halv 4... Igår red jag både Gunde och Vinca och de gick väldigt bra båda två. Gunde trimmades bara lite lätt men Vinca fick jobba på ordentligt med dressyrsadeln på banan. Hon blev riktigt fin och var så himla rolig att rida! 

Sedan på kvällen åkte jag hem till Ebba, träffade kompisar där och sov över till idag. Det var mysigt men min kropp hade velat komma i säng tidigare!

Idag har det varit en väldigt rolig dag, trots att regnet har öst ner. Mamma, jag och pappa åkte och tittade på stor häst igen. Det var väldigt kul och kändes givande i vårt letande! :)

När jag kom hem red jag Vinca och de andra Ponnysarna fick gå ut på promenad för hand. Vinca fick jobba på ganska rejält trots att det vi bara red ut. Hon är inne i en väldigt bra period just nu när allt bara går framåt och det är så himla roligt att jobba med henne! :)



0 Kommentarer till "You're on a different road"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0