Rushing down the stairs I see you go

Först ut idag var nya stjärnan. Som vi inte vet vad hon ska heta. Hon heter ju Dylana, men vi vill gärna hitta något fint smeknamn till henne. Mamma vill kalla henne Dylan, men det är ett killnamn så det får hon inte för mig. Vi funderar också på Dillan eller Lady, men vi har som sagt beslutsångest. Hon får väl helt enkelt heta Dylana så länge.
 
Hon var väldigt fin i vilket fall som helst. Jag red henne för första gången hemma igår och det gick jättebra. Hon är så himla fin och snäll! Idag red jag henne på förmiddagen när min tränare Therese ändå var här och kunde se henne. Jag hoppade lite också, inget högt för nu ska vi bara få rutin både hon och jag. I början var det lite sådär, men när vi bara låg och rullade över några hinder blev det bättre och bättre, hon förstod vad jag menade och jag förstod mer hur jag skulle rida henne. I slutet kändes det riktigt bra! Nu ska vi fortsätta att utvecklas tillsammans! et kommer blir spännande att se hur vi kommer utvecklas den närmaste tiden!
 
Därefter hade jag lektion för Engla på Aska som tyckte att det var väldigt blött och äckligt på ridbanan. Engla kämpade som vanligt på som tusan, men Aska kunde bjudit till lite mer.
 
På eftermiddagen gick jag och mamma ut och gick med Gunde och Vinca som tävlade igår. Jag skrittade barbacka på Vinca med sidepullet bara och Gunde gick lös. Han är världens sötaste, bara följer med när man går!
 
 

0 Kommentarer till "Rushing down the stairs I see you go"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0