Pluggsöndag

Sista veckan nu, sen lugnar det ner sig igen. Usch, två stora prov den här veckan med. Jag ska plugga ordentligt nu så att jag är bättre förberedd och inte behöver plugga lika mycket i veckan utan att jag känner mig klar tidigare. Jag har redan ridit Dylana (eller vad vi nu ska kalla henne, vi kan inte bestämma oss!) vilket gick superbra och haft lektion för Engla på Aska, så nu ska vi bara gå ut och gå med de andra ponnyerna lite så att de får sträcka lite på benen efter gårdagens tävling! Har lite kvar i stallet med. Och mycket plugg som sagt... Heja mig.
 
 
 

1 Kommentarer till "Pluggsöndag"
Postat av: Emilia Sjödin

åh vilken fin bild! :)

Svar: Tack så mycket!:))
sofiejansson.blogg.se

2014-10-19 || 15:06:54
URL: http://emiliasjodin.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0