Påväg i regnet

Sitter på bussen på väg in till stan igen och det ÖSregnar. Så himla tråkigt! Tur att man ska vara inomhus ikväll!

Efter skolan idag åkte jag hem och red Vinca. Jag red på sidepullet för hon har gått så himla bra på det tidigare, och idag var inget undantag. Jag skrittade först ut i skogen och mamma gick med Gunde och sen red jag på banan. Den var fortfarande väldigt blöt, men jag ville rida igenom henne lite idag och då får man tåla lite skit. Hon gick riktigt bra iallafall. Hon är väldigt mjuk och stadig med sidepullet och lyssnar nästan bättre än när man rider med bett. Jag tränade lite på att få upp näsan på henne i galoppen och rullade över småhinder och det gick hur bra som helst! Fina Vinca!

Aska gick ut en sväng med Engla idag på eftermiddagen också! :)



0 Kommentarer till "Påväg i regnet"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0