Baby what can I do?

Trots det underbara vädret sitter jag nu inne och pluggar. Det är strålande sol och hur varmt som helst, det skär i mig att inte vara ute de här sista riktiga sensommardagarna som det faktiskt är... :( Men jag har ett par hemska veckor framför mig nu med massor plugg, prov och inlämningsuppgifter. Att det alltid ska bli så mycket precis veckorna före lovet... Men det kommer bli skönt när allt det här är klart, det är så jobbigt att ha allt det här framför sig också.
 
Jag red både Gunde och Vinca på förmiddagen och Veronica var här och tränade med. Jag kanske springer en sväng med Aska sen när jag är klar med allt det här och ändå ska ta in hästarna. Jag måste börja jobba upp min kondition igen känner jag, det är inte okej att bli flåsig när man rider! Puhh, det här blir en jobbig eftermiddag. Heja mig!
 

0 Kommentarer till "Baby what can I do?"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0