That's what people say

För nästan två veckor sedan råkade mamma och Dylana ut för en olycka och efter det har jag inte velat skriva här alls. Vi är fortfarande inte helt säkra hur det är med allt och jag har därför valt att inte gå in närmare på vad som har hänt. Jag blir bara ledsen när jag tänker på det med... Sån otur!
 
Jag hade inte skrivit ut det här, men nu på höstlovet skulle vi egentligen åkt till Kap Verde på solsemester, men mamma fick inte flyga då hon punkterade en lunga och då ville inte resten av familjen åka heller. Därför har det blivit ett lov här hemma och det känns helt okej ändå. Jag hade visserligen hellre varit bortrest när vi hade fixat så mycket med det och var så inställda på att åka, men nu blev det väldigt roligt här hemma trots allt. Jag har varit mycket i stallet och ridit. I fredags var jag iväg på halloweenfest med kompisar och det var hur kul som helst, jag hade faktiskt inte förväntat mig att det skulle vara så kul! Så det blev väldigt lyckat ändå :)
 
 

0 Kommentarer till "That's what people say"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0