Studiedag

Det är så härligt att få njuta av lite "helg" mitt i veckan! Idag hade vi studiedag och den tillbringade jag tillsammans med Fille i stan. Vi shoppade lite, mycket sommarkläder och även lite till skolavslutningen (bland annat ett par skitsnygga klackar!), käkade, och fikade. Det är skönt att ha en dag utan en massa måsten ibland, att kunna gå omkring och bara vara!

Imorse, innan vi åkte gjorde jag och mamma stallet och pussade o stjärnorna. Jag hade planerat vila för dem idag när jag skulle iväg och när det dessutom skulle regna. Även fast att det var helt ok väder lät jag dem vara eftersom jag inte får anstränga mig efter att jag har vaccinerat mig, vilket jag gjorde precis innan vi åkte hem. 



0 Kommentarer till "Studiedag"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0