Låt mig vara din soldat

Gunde var först ut idag. Jag red honom lite lätt på banan. Han var ganska fin, mjuk och följsam, men lite okoncentrerad då det blåste rätt mycket och så tyckte han att det var lite konstigt att Kalle longerades på den andra halvan av ridbanan. Mot slutet släppte det lite mer och då var han verkligen jättefin! Då avslutade vi och skrittade av i skogen med mamma som red på Kalle.

På kvällen red jag också Veronica. Hon var väldigt pigg, så det var en perfekt dag att hoppa lite! Hon kändes väldigt fin på marken också. När jag hoppade var hon verkligen hur fin som helst! Hon lyssnade på mig, lydde min minsta vink. Så himla bra! I början kändes det lite vildt eftersom det blev lite "av och på ridning" men när jag hade hoppat några språng hade vi jobbat ihop oss lite mer och då blev det mycket bättre. Jag är jättenöjd, hon seglade över 110 utan att blinka, det kändes som att hon skulle gjort allt för mig idag. Fina fina ponny, hoppas hon är så på tävlingen på lördag också! 
Fina Veronica! Hur söt är hon förresten inte i det här pannbandet?!

0 Kommentarer till "Låt mig vara din soldat"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0