I can see the sands on the horizon

Förlåt att det blir så himla sena kvällsinlägg! Det känns löjligt att blogga klockan 11 på kvällen men grejen är den att jag verkligen inte hinner innan. Jag går ut till stallet efter skolan, är där och fixar och rider tills klockan är mellan 8 och 9, sen äter jag, går ut och ger hästarna kvällsmat och sen har jag tid till annat, typ bloggen. Nu när det är ljust så länge märker jag inte att tiden går heller, för när man är klar har tiden bara flugit iväg och klockan är redan över 8. ;)

Idag fick hästarna iallafall ta det ganska lugnt. Både Gunde och Veronica hoppade igår. Båda två kändes riktigt fina! Gunde var mer koncentrerad än vad han har varit när jag hoppat hemma på länge så det kändes jättebra! Veronica var helt fantastisk, bjöd så fint till hindren och var otroligt reglerbar i galoppen. Hon svarade på mina korrigeringar väldigt bra, så vi kom himla bra till hindren hela tiden! Jag ska ha precis den känslan på söndag på tävlingen med!

Veronica fick idag bara skritta ut i skogen tillsammans med mamma på Kalle. Jag lösgjorde henne lite, men hon fick mest skritta kravlöst på långa tyglar. 
Även Gunde fick ta det lugnt. Vi travade och skrittade runt skogen. Han var piggelin som vanligt :)

Gunde igår, stjärnan!

0 Kommentarer till "I can see the sands on the horizon"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0