Hej igen

Hoppas ni har haft det bra de här dagarna jag inte har bloggat, det har ju varit underbart väder! Sommarkänslorna börjar verkligen komma på riktigt nu! Det är inte långt kvar till sommarlovet nu heller!

Det har varit ganska jobbigt här eftersom min morfar gick bort i torsdags. Det är jobbigt, men på ett sätt känns det bra eftersom man vet att han inte har ont längre utan har det mycket bättre nu! 

Även om allting har varit lite upp och ner på grund av det här de senaste dagarna har ponnyerna tränats så att de är i toppform inför morgondagens tävling. Det är Gunde och Veronica som ska åka och jag känner mig väldigt taggad! Det är ju bland annat lag, och vi är väldigt sugna på blågult nu...! Det kommer nog bli hur kul som helst, vi har väldigt roligt ihop i laget och alla älskar att tävla så det kan ju inte bli bättre!




0 Kommentarer till "Hej igen"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0