Hädanefter ska jag vara bra

Eftermiddagen började med att jag hade lektion för Engla som red Aska. Jag passade på att stå i shorts så att jag skulle få lite färg på benen innan skolavslutningen iallafall, när man har ridbyxor jämt annars är man ju ganska blek på benen hehe..
Det gick iallafall superbra med Engla och Aska. Aska var lite seg i början, men blev bättre efter en stund när Engla bestämde sig och dessutom tyckte hon att det var roligt att få hoppa lite. De hoppade i slutet en bana på 40 cm felfritt två gånger så jag tror att alla är glada och nöjda idag! 

På kvällen skrittade jag ut på Gunde barbacka i skogen. Det var härligt att bara gå ut och mysa själva. Min fina lilla stjärna! 

Förutom det har jag skrivit klart en bokrecension och fixat en hel del i stallet. Det har varit en mysig eftermiddag helt enkelt!

0 Kommentarer till "Hädanefter ska jag vara bra"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0