Don't wanna let you down

Gud vad varmt det hr varit idag, så himla härligt! Jag har tagit årets första dopp dessutom! Då är det sommar på riktigt. Underbart!
 
Hästarna tyckte med att det var varmt, men jobbade på riktigt bra ändå. Först red jag VInca och mamma Gunde. Vi skrittade fram i skogen och sedan fick Vinca galoppera på banan och mamma red Gunde lite lösgörande. Vinca kändes jättefin, tuffade på som tåget trots värmen och kändes väldigt positiv. Härligt!
 
 
Sedan red jag Kalle på banan. Han blir bara bättre och bättre vilket känns jättebra. Nu rider jag ju i alla gångarter och han känns väldigt lugn, som att han känner sig bekväm med ryttare på ryggen och tycker att det är roligt att arbeta. Nu är väl målet att han ska börja söka sig nedåt på tygeln, men det är inget vi ska stressa fram utan det kommer ju sen när han går fram ordentligt och börjar att arbeta :)
 

0 Kommentarer till "Don't wanna let you down"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0