And I'd give up forever to touch you

Åh vad det är härligt att vara ledig! Idag har det varit en såndär dag som det känns som att jag har hunnit med massor saker på (även fast att jag faktiskt inte har hunnit med så mycket haha ;)) och jag älskar verkligen såna dagar!
 
Jag började med en låång sovmorgon, jag vet inte hur länge sen det var jag fick sova ut så länge... Helt underbart, tack mamma <3 Jag ska gå upp tidigt resten av helgen, imorgon ska jag åka tidigt och lördag och söndag är det tävling, så då kändes det extra skönt att få sova idag!
 
Med ridningen började jag med att galoppera Vinca på banan. Hon kändes fin, var pigg och glad. När vi var klara skrittade vi ut och myste i skogen.
 
 
Därefter var det Gunvalds tur. Han fick skritta fram ett varv i skogen innan han jobbade lite på banan. Det blev ett lite blandat pass, först ganska ordentligt dressyr och sedan avslutade vi med hoppning. Han kändes nästan lite seg i början, men blev bättre när vi väl började arbeta. Då var han jättemjuk och uppmärksam. Hoppningen gick super. Han är himla häftig min fina ponnybus! Det känns lovande inför helgens tävling!
 
Till sist skrittade jag ut Veronica och mamma Kalle. Det gick jättebra, bara att mamma tror att Kalle ska bli rädd för allting som man rider förbi även fast han inte blir det haha. Veronica kändes pigg och glad :)
 
 

0 Kommentarer till "And I'd give up forever to touch you"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0