1:a och 2:a!

Världens bästa Veronica fortsätter att leverera. Först gick hon riktigt bra i l.c:n där vi plockade hem en andraplacering! Sedan i l.b:n gick det ännu bättre, jag hade en så himla bra galopp från början vilket gjorde att jag hade henne framme ordentligt utan att behöva jaga och jag fick en helt underbar känsla! Det är liksom så det ska kännas! Vi var felfria i både grundomgången och omhoppningen och hade en riktigt bra tid, så vi vann! Så himla roligt, jag är så glad och nöjd och allt vad man kan vara! Världens bästa Veronica! 

Hoppas att det här håller i sig tills imorgon. Då ska Gunvald få åka och hoppa en l.a som är förklass och en till l.a som är final i div I. Jag har en väldigt bra känsla just nu iallafall så hoppas hoppas att det går så bra! 




0 Kommentarer till "1:a och 2:a!"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0