Jag vill att trummorna ska höras av alla

Det har varit en helt underbar dag idag. Det är verkligen vår! Det känns lite vågar att säga det den 9:onde mars, men det är verkligen vårkänslor nu! Så himla härligt!

Idag på morgonen/förmiddagen gick vi ut på promenad. Jag red Vinca, pappa gick med Veronica och mamma red Amadeo, en häst som hon har ridit in för länge sedan, och som är här hos oss på tillridning och igångsättning nu, han kom igår. :)
Jag red barbacka och vi ville bara att tjejerna skulle gå och få sträcka ordentligt på benen efter gårdagens hoppträning.

Sedan fick Gunde hoppa! 
Jag sladdade ridbanan och så ställde vi ut alla hinder som varit inne under vintern. 
Gunde var så himla fin. Jag blir så glad, hur kan jag ha så himla fina hästar?! Han var visserligen lite övertaggad i början, men det är ju bara positivt.
Vi hoppade inte så högt idag då jag hoppade en hel bana, men det låg ändå på 1m och det fixar han lätt som en plätt! Världens bästa Gunde, min lilla stjärna!






0 Kommentarer till "Jag vill att trummorna ska höras av alla"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0