With a sky full of stars

Gunde var den jag red först idag. Han var fin, dock lite spänd och tittig precis som igår, men när han blev det satte jag honom ordentligt i arbete istället och då blev det mycket bättre. Då blev han riktigt fin, var stadig i formen och jobbade på jättebra. Han började helt plötsligt lyssna på mig istället för att titta på allt runt omkring. Det var skönt att reda ut det också, så att han inte kommer undan med att springa omkring och vara spänd. Fina busponnyn!

Sedan fick resten av gänget gå ut tillsammans. Jag red Veronica, Engla Aska och hennes mamma Vinca. Vi skrittade ut i skogen en lång tur först och sen red jag och Engla på banan. Vera var fin, så jag red mest lösgörande.  Det kändes som att jag fick igenom henne som jag ville och då blev det superbra! :)

Nu sitter jag på bussen på väg in till stan. Mamma och jag ska handla lite, så det blir mysigt!

0 Kommentarer till "With a sky full of stars"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0