Underbara ponny

Vinca var så himla fin igår i Vingåker! Hon är heeeeelt underbar! Hon ställer verkligen alltid upp, kämpar på och vill alltid göra rätt!

Vi var felfria i L.B:n och gjorde en jättefin runda trots att underlaget var väldigt gropigt och djupt. I L.A:n var hon också hur fin som helst, hon gjorde en helt otrolig runda men petad tyvärr det näst sista hindret, B-hindret i den andra kombinationen. Det var oxer in, då jag behövde galoppera ordentligt in och sedan hann jag inte ta tillbaka henne ordentligt till B-hindret så då hann hon inge riktigt upp med benen. Jag är så himla nöjd med henne ändå, man kan ju tro att hon har hoppat hur många L.A:er som helst för hon går in med så stort självförtroende och bara hoppar! Underbara ponny! Det hade varit skönt om hon hade nollat så att hon skulle ha varit kvalad så att vi kunde lagt lite vila på henne nu, men nu blir det Västervik nästa vecka istället. Får hoppas på en nolla då istället! 

Men som sagt, jag kunde inte varit mer nöjd. Underbara Vinca!

Nu ska jag ut till stallet. Har redan varit ute och mockat och släppt ut, men jag ska rida Gunde och Veronica, och klockan 12 kommer hovslagaren och skor Vinca. Full rulle!



0 Kommentarer till "Underbara ponny"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0