Inte långt kvar nu!

Nu är det inte många dagar kvar i skolan. Nu i veckan sätts betygen och sen är det liksom klart. Det är så himla skönt, jag känner mig så trött på skolan och kraven just nu så det sitter väldigt fint med lov och sommar! Dessutom ser man ju fram mot gymnasiet något enormt, det ska bli så skönt på ett sätt att verkligen starta om på nytt, jag vet liksom bara en enda person som ska börja i ettan på min nya skola! Samtidigt känns det ju dock tråkigt att man kommer glida ifrån många kompisar som man har nu...

Tankarna hår hela tiden fram och tillbaka med hur det ska gå med tävling helgen efter skolavslutningen. Vi har anmält till ett tvådagars meeting i Sala den helgen, men det är 25 mil dit och sådär... Samtidigt är det bra klasser för alla ponnyerna. Vi får se, vi tar bara med oss max två, Vinca och en till isåfall. Jag hoppas vi kan åka, det skulle vara himla kul!

Nu ska jag ut och trimma stjärnorna iallafall. Veronica ska skritta ut och lösgöras lite på banan och Vinca ska lösgöras och skutta några språng. Gunde ska bara pussas på eftersom han var så himla duktig igår!



0 Kommentarer till "Inte långt kvar nu!"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0