Härlig kväll med världens bästa klass

Idag efter skolan gick hela klassen hem till en kompis och pyntade lakanen som vi ska ha på traktorn när vi slutar 9:an (ja vi ska ha traktor fast att vi bara slutar 9:an, vi bor på landet så det hör liksom till ;)) Det var supermysigt, det känns så himla tråkigt att vi ska sluta nu för vi har precis börjat lära känna varandra på riktigt. Vi käkade pizza, badade i poolen, både frivilligt med badkläder och därefter ofrivilligt klädstil för min del men det är liksom sånt som hör till ;). Vi hade så himla roligt. Världens bästa klass, hoppas verkligen att vi kan ses i sommar och så med för vi har så kul ihop!





När jag kom hem igen skrittade jag ut Veronica tillsammans med mamma som red Kalle och pappa gick med Gunde. Mysigt! Nu njuter jag av långhelgen! :)



0 Kommentarer till "Härlig kväll med världens bästa klass"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0