Första dagen på sommarlovet

Åh vad härligt med looov! Att bara kunna vara i flera veckor, utan enmassa krav och press från skolan! Lycka! 

Igår efter skolavslutningen åkte vi till Liseberg med skolan. Nästan hela våran klass var med, och det var så himla härligt, för det var ju liksom det sista vi gjorde ihop. Fina klassen, jag kommer sakna alla sjukt mycket! 

Idag ska jag förbereda för att vi ska åka till Sala och tävla lördag och söndag med Veronica och Vinca! Jag behövde sova lite idag eftersom vi kom hem vid tre igår från Liseberg, men nu måste jag gå upp. Jag ska rida tjejerna, tvätta och putsa dem. Sen ska jag putsa och packa alla saker som ska med! Heja mig! Nu måste jag sätta fart om jag ska komma någon vart. 



 Det tycker även Sallie som pappa kom upp med till mitt rum. Måste säga att sängen blir lite trängre med en labbe i, haha!

0 Kommentarer till "Första dagen på sommarlovet"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0