Fina Veronica

Red alla tre ponnysarna idag och det gick jättebra. Vinca fick gå ett lite längre ridpass och jobba ordentligt, och hon blev superfin! Imorgon går hon bara ett lättare pass och på torsdag är det tävling!

Gunde skrittades bara ut barbacka idag. Myspys!

Men stjärnan idag var ändå Veronica. Vi hoppade lite och det var det bästa passet på länge. Hon har varit lite rusig när jag har hoppat henne hemma den senaste tiden, men idag kändes hon lugnare, fast ändå på gång och var väldigt pigg. När hon är som hon var idag påminns man ännu än gång om varför man älskar den här ponnyn så himla mycket. Den känslan jag får när jag sitter på hennes rygg och allt bara stämmer är det inte mycket som slår. Underbara ponny! Hon flyger över 110-115 som att det är 60 cm eller något. 
Varför var jag tvungen att växa? Kan inte hon växa så att kan jag tävla henne som stor häst? Om jag hade kunnat hade jag velat behålla henne för evigt. Älskade lilla fina Veronica. 








0 Kommentarer till "Fina Veronica"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0