Fantastisk helg

Helgen har gått en bra bit över förväntan! Det var ju massor problem med om vi skulle åka till Sala eller inte, men så bestämde vi ju oss till slut. Och det var ju ett väldigt bra beslut! Lördagen var allra bäst med en femteplacering med Veronica i L.B, felfri L.B och även felfri i L.A-debuten med Vinca! Så himla roligt, det är klart att jag hade hoppats på det i min hemlighet men jag trodde faktiskt inte det! 

På söndagen hade Veronica ett nedslag i grunden i L.B. Det var en jättefin runda annars. Vinca hade två nedslag och ett "stopp" pga att vi tappade galoppen lite i svängen.. Jag är ändå jättenöjd med rundan, för vi hade ett himla fint flyt och det kändes enkelt över så pass höga hinder. Och när hon ändå får fel gör det ju inget att hon får flera, det är ju nollorna som räknas som kval. ;) Världens bästa!

Idag tog jag lite sovmorgon för första gången på sommarlovet. Så skönt! Sedan tog jag in och gjorde iordning Kalle. Han veterinärbesiktigades idag och flyttade till sin nya ägare. Så kul, jag tror att han kommer få det jättebra!

Jag red sedan Gunde med Engla på Aska. Vi skrittade ut mest men red lite lösgörande på banan efteråt. Han gick helt okej, kändes lite lat men annars fin. Han har ju haft lite semester så det är ju i och för sig inte så konstigt ;) Får ta lite nya tag imorgon!



1 Kommentarer till "Fantastisk helg"
Postat av: Agnes Johansson

Bäst som vanligt ;)

Svar: Haha ska du säga ;) Btw är det okej om jag lägger upp bilder osv från avslutningslunchen och sen skriver att det är du som har tagit dem och länkaar? c:
sofiejansson.blogg.se

2014-06-19 || 18:37:53
URL: http://agnesevamaria.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0