But you're not gonna break my soul

Dagen idag började för min del redan vid 8 då jag morgonfodrade. Jag passade även på att rida Gunde innan frukost, när allt redan var mockat och klart. Vi skrittade ut en ganska lång tur i skogen först innan vi red lite på banan. Han kändes ganska fin, förutom att han var lite spänd och tittade på allt som stod utanför ridbanan istället för att arbeta. Men när han väl jobbade på var han jättefin, mjuk och var fin i formen!

Sedan red jag Vinca. Hon fick hoppa lite eftersom hon ska tävla på torsdag. Hon kändes fin, förutom att jag hade lite problem med att få koll på högersidan. Annars hoppade hon riktigt bra! Det viktigaste nu är att jag vågar ha en bra galopp och att jag ser till att den håller i sig genom hela svängen. Hon fick hoppa några språng lite högre, typ 115 och det kändes jättebra! Jag hoppas på att hon är lika fin som hon var i Sala på tävlingen i Vingåker på torsdag sen med!


Sedan, nu ikväll innan kvällsfodringen skrittade jag ut ensam barbacka på Veronica och bara myste. Eller, Sallie var ju självklart med också! Vi skrittade en ganska lång tur och det var härligt att bara få vara. Även fast att det var äckligt kallt.



0 Kommentarer till "But you're not gonna break my soul"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0