But I can't hear a word you say

Veronica var flest ut idag. Jag skrittade fram i skogen och red sedan på banan. Hon kändes väldigt mjuk och fin trots att hon vilade igår. Hon gick dock och tänkte på annat lite då och då och då blir hon lite oengagerad, så då fick jag jobba med att rida henne fram till ett stadigt stöd i handen. Överlag kändes hon väldigt fin, så jag fick i princip tvinga mig själv att avsluta då hon enligt planeringen bara skulle gå ett kortare pass idag.

Sedan red jag Vinca. Hon kändes också jättefin! Hon var väldigt mjuk och jobbade på bättre idag än i lördags. Lite mer villig att vara mig till lags. Vi skuttade några språng också vilket kändes super! När jag hade fått igång galoppen lite hoppade hon som bara den! Jag fick en superbra känsla, så himla härligt! Världens bästa Vinca!



0 Kommentarer till "But I can't hear a word you say"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0