Vi tar det en gång till

Busy, busy, busy... Haha, det är så det känns. Det är konstigt att man nästan känner sig mer upptagen när man är ledig än när man när man går i skolan hela dagarna. Det är väl att man tappar alla rutiner också, man bara är och det är så himla härligt. Igår red jag Gunde, Vinca och Veronica på eftermiddagen/kvällen och sedan tog jag moppen hem till Sofie och sov där. Sedan ringde klockan vid 8 igen och då var det bara att äta frulle och rulla hemåt igen.
 
Jag red då Veronica och Sofie red Gunde. Vi red ut en tur med mest skritt, men lite trav också. De var fina och pigga!
 
Sedan tog vi bussen i till stan. När jag gick till bussen öppnades dock himlen och det bara öste ner. Mina byxor var dyblöta och mina skor och strumpor gick att vrida vatten ur när jag väl satt på bussen. Usch! Det regnade inte i stan i alla fall. Jag köpte inget speciellt, men vi åt på Steve's och hann med att gå runt och titta lite innan jag var tvungen att åka till sjukan för att ta min vaccinspruta för den här gången. En mysig dag helt enkelt!
 

0 Kommentarer till "Vi tar det en gång till"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0