Varma sommarkvällar

Idag har det varit en ganska lugn dag för min del. Jag kom hem vid ca 10 imorse, jag träffade lite kompisar igår och då passade vi på att sova över, dvs blev det inte många timmar sömn. Roligt och mysigt var det iallafall, bästa gänget <3

Jag åkte sedan ut med familjen med båten och bara myste på dagen. När jag kom hem igen på kvällen hade jag lektion för Engla på Aska. Det var hur kul som helst för båda var så himla duktiga!
Jag och mamma red sedan Gunvald och Veronica på kvällen när det hade blivit lite svalare. Tänk att det är sånt väder att man vill att det ska bli svalare! Underbara sommar!


På tal om vädret har vi ändrat på hästarnas rutiner. I natt blir nämligen den andra natten de får sova ute på natten! Det är så himla varmt på dagarna, så då får de stå inne och sova för att slippa insekterna också, och sedan är de ute på nätterna. De tyckte förstås att det var lite konstigt men skönt!



0 Kommentarer till "Varma sommarkvällar"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0