Thinking I was born in the wrong time

Underbara sommar! Jag lever lite som i en dröm just nu, värme och sol och så ser jag fram så mycket inför meetinget i Udden nästa helg och sedan gymnasiet till hösten. Jag är så förväntansfull så jag vet inte vad!

Imorse började jag med att rida Veronica iallafall och mamma red Vinca. Vi skrittade fram en tur i skogen först, sen travade vi fram på ett gärde och sen fick de galoppera på ett annat. Vi la ett helt galopp-program vilket var ganska jobbigt för de i värmen, men de jobbade på. Veronica ska få galoppera varannan dag nu i en vecka typ för att bygga lite kondition, och Vinca galopperade bara för att hon ska göra det en gång i veckan. 
Båda verkade pigga och glada trots värmen. Veronica var dessutom superfin när jag red fram och Vinca såg med fin ut!

Sedan red jag Gunde tillsammans med Sofie på Sunnie i skogen. Då hade tyvärr klockan hunnit rinna iväg lite, så det var verkligen varmt. Vi red ändå en ganska lång tur, men vi skrittade bara. Min kropp började även protestera efter ett tag pga att jag hade druckit för lite. De får jobba lite mer imorgon istället.

Jag var också nere och badade med Sallanbrallan vid kanalen på dagen, något som verkligen uppskattades i värmen!

På eftermiddagen och kvällen var vi ute med båten med kompisar och badade, fikade, köpte glass och käkade pizza. Väldigt mysigt och massor mat!



0 Kommentarer till "Thinking I was born in the wrong time"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0