Mot Djupvik!

Känns lite tomt på den här bloggen måste jag säga... Lever dock livet först och främst just nu! Ponnysarna jobbas på och sköter sig superbra! Hoppade Gunde i söndags - guldstjärna till honom och tjejerna i måndags. De kändes också väldigt bra!

Har gjort mycket kul som inte inkluderar hästarna de senaste dagarna också. I söndags hade vi grillkväll hos Hugo som något sorts avsked, för nu flyttar han till USA och ska var utbytesstudent där ett helt år! Det känns jättekonstigt, man kan inte riktigt förstå det..! Men det var iallafall en av de roligaste kvällarna på väldigt länge! Jag sov över där också, så kom inte hem förrän på eftermiddagen på måndagen. 



Vi har också ett projekt på gång som kommer bli hur kul som helst om allt går som det ska! Det håller jag tummarna för! 

Nu är vi som sagt på väg till Djupvik. Vi ska självklart rida lite, men vi har med oss båten också, så vi ska åka lite båt och så ska vi stanna över tills imorgon. Det blir nog väldigt mysigt! 

Utöver det ser jag verkligen fram emot meetinget i udden som vi åker till på fredag! Wiiee!



0 Kommentarer till "Mot Djupvik!"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0