Hur härligt som helst!

Ligger just nu på en ö ute i bråviken och bara njuter! Det är så himla härligt väder, varmt och blåser knappt alls. Så härligt!

Har haft det jättehärligt här på Djupvik sedan vi kom. Igår åkte vi ut med båten en stund och på kvällen grillades det god mat och var massor folk! Supermysigt! 

I förmiddags fick jag rida Veronicas helsyster Viva. Jag har ridit henne några gånger innan, men snacka om att det var skillnad på henne sen jag red henne sist! Hon har mognat mycket i ridningen bland annat. Hon var superhärlig att rida, uppmärksam och vill väldigt gärna göra rätt. Dessutom har hon helt fantastiska rörelser! Så rolig att rida! Tyvärr blev vi terroriserade av hur mycket blinningar och bromsar som helst, både jag och hon hade ett gäng på oss hela tiden. Duktig som hon är jobbade hon på superbra ändå!
När vi hade ridit klart gick vi ut i vattnet och svalkade oss. Så himla härligt!




Dessutom har vi passat på att pussa på vår stora häst Owen som bor här hos Magdalena och så har vi myst med fina Valdo som är pappa till våra Djupviks-hästar! 






Nu ska vi snart åka hem igen. Gunde och Vinca ska ridas och allt ska packas för imorgon åker vi till Kalmar och tävlar hela helgen!



1 Kommentarer till "Hur härligt som helst!"
Postat av: Emilia Sjödin

vad härligt! :)

Svar: Ja verkligen! :)
sofiejansson.blogg.se

2014-07-17 || 15:10:35
URL: http://emiliasjodin.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0