Första ordentliga sömnen på 1,5 dygn

Äntligen ligger jag i min egen säng. Så himla skönt, det känns som att jag kommer somna så fort jag blundar. Fast tänkte bara berätta lite om hur läget är först.

Igår red jag Gunde lite på banan och mest ut i skogen. Veronica gjorde detsamma men fick hoppa några språng på banan. Vinca gick bara på banan och hoppade lite hon också, dock bara ett par språng så att allt kändes bra. Alla tre var jättefina!

På kvällen åkte jag på fest med klassen. Det var roligt att träffa alla igen, härliga människor alltså. Vi hade superkul! Rätt många sov över också, även jag, men det blev inte mycket sovande. Jag vaknade pigg som en lärka vid 4 och har max sovit 20 minuter sen dess haha. Men jag har förvånansvärt nog varit rätt pigg hela dagen idag ändå!

Idag har Veronica och Vinca trimmats lite lätt inför morgondagens tävling. De är också tvättade och putsade. Gunde red jag tillsammans med Sofie nu på kvällen. Så himla mysigt!

Imorgon åker vi till Västervik med Veronica och Vinca. Veronica hoppar L.B L.A och Vinca bara L.A. Håll tummarna för oss då! 




0 Kommentarer till "Första ordentliga sömnen på 1,5 dygn"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0