Everybody seem so famous

Idag fick nästan hela gänget följa med ut på tur i skogen, bara Veronica blev kvar hemma. Jag red Vinca, mamma Gunde, Engla Aska och Sofie Sunnie. Vi skrittade ut en tur i skogen. De verkade tycka att det var kul att få gå ut så många tillsammans, annars får de ofta gå ut själva eller två och två. När vi kom hem igen red vi på banan. Vinca var fin från början, men jag fick ändå jobba en stund med att få den där riktigt bra känslan. Hon vill gärna ha ett stadigt mjukt stöd på bettet, och jag behöver driva henne mycket för att hon ska bli riktigt fin. När vi kommer dit, så blir hon superfin och jag får en jättebra känsla!

Efter det red jag Veronica. Vi skrittade gram i skogen med Sallie och sedan fick hon jobba på ett gärde. Hon var som vanligt superfin, blev lite öppen i formen stundtals men det blev mycket bättre när jag verkligen red ordentligt. Fina stjärnan! 

På eftermiddagen åkte jag in med familjen till stan. Vi shoppade lite, jag fick bland annat med mig en tröja hem, och vi tittade lite på utemöbler osv. När vi var på en affär som sålde blommor hittade vi den här, blomman Vinca som min Vinca har fått sitt namn efter. Det skulle vara roligt att plantera en Vinca, en Viol och en Veronica efter vilka djupvikshästar vi har fått ha här hemma. Hur gulligt skulle inte det vara?



Nu ska vi iväg till några kompisar och äta och titta på fotboll. Älska sommaren och ledigheten!


0 Kommentarer till "Everybody seem so famous"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0