Cause love is all I need

Idag har de varit full rulle hela dagen känns det som. Det började vid 8 imorse. Då red jag Veronica med Engla som red Aska. Vi skrittade fram i skogen och sen lösgjorde jag Veronica lite på banan. Gud vad fin den där ponnyn är! Det är ju som en dröm att sitta på henne när hon dansar fram! Med andra ord så var hon precis som alltid jättefin!

Sedan, efter frukost, åkte vi ut med båten. Vi badade och solade, äntligen är det varmt och sol!! Så underbart! Jag har fått lite färg på kroppen, visserligen lite bränt på låren och i ansiktet men vad gör det om hundra år? Nu är det ju sommarlov på riktigt! 

Innan det blev kväll hann vi dessutom att ta in ett lass hö och städa lite på logen. Vid halv 9 kanske kom Sofie och vi skrittade ut Gunde och Sunnie barbacka i skogen efter gårdagens tävling (som jag liksom tävlingen i fredags ska försöka utvärdera noggrant så fort jag hinner). Det är så härligt att kunna rida ut i t-shirt halvt mitt i natten utan att frysa eller att det är mörkt. Kan det inte vara såhär jämt?




0 Kommentarer till "Cause love is all I need"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0