Spend a little time with me

Denna söndag började ovanligt sent, det är nämligen sällan jag vaknar vid 11... Men vi gjorde det bästa av det, hela gänget fick gå ut och motionera och de var väldigt pigga och glada!
 
Först red jag Gunvald tillsammans med mamma som red Gunvald. Vi red ut en ganska lång tur, och de verkade väldigt glada och de trivs dessutom väldigt bra i varandras sällskap. Det blev mest skritt, jag hade tänkt jobba Gunde lite på ett gärde egentligen men vi red mycket längre än vad vi hade tänkt från början och han kändes fin, så han slapp ;)
 
Sedan red jag Viola medan mamma gick med Aska. Vi gick ner över kanalen och red på kanalbanken. Jag travade och galopperade en hel del. Viola var riktigt riktigt fin! Det är ju riktigt bra att få träna på att rida rakt fram och verkligen se till att hon går rak. Jag galopperade mycket, bara rullade på i rund form. Hon var väldigt duktig att hon höll samma tempo hela tiden. Jag tänkte mycket på min egen sits och blick hela tiden. Jag är jättenöjd med Viola och Aska var också jättepigg och glad. De tycker väldigt mycket om varandra, de tjejerna :)
 

0 Kommentarer till "Spend a little time with me"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0