Öppet hus

Har precis varit iväg på öppet hus på Katedral i Linköping. Jag var också på öppet hus på två skolor förra veckan, vilket det ena kändes bra, men var en "för liten" skola kändes det som, och den andra skolan tyckte jag inte alls om.

Men idag var vi som sagt på Katedral och jag tyckte jättemycket om det! Det går mycket rykten om att det är stans snobbskola osv, men det kändes inte alls så! Som det känns nu kommer jag nog välja Katedral som både första och andrahandsval, först ekonomi och sen samhäll, och som tredjehandsval på Klara ekonomi. 
Jag ska till båda de skolorna på provapå-dag på onsdag nästa vecka, så då får jag prova på ännu mer! Men just nu kändes det verkligen som att det här är min skola där jag ska gå!

Innan vi åkte iväg hann jag ut på Veronica en kort tur i skogen barbacka. Hon kändes väldigt mjuk och fin, för jag arbetade henne ganska mycket fast att vi bara var i skogen. 
Imorgon slutar jag ganska tidigt och då räknar jag med att hela gänget kommer motioneras! :)



0 Kommentarer till "Öppet hus"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0