Härlig eftermiddag

Eftersom stallet och ridningen var klart så tidigt idag passade vi på att baka och titta på gamla videofilmer på filmkameran som pappa letade fram igår. Det är så himla kul, jag älskar att titta på de! Den första vi kollade på var från sommaren -99 när jag var knappt 1 år. Det var mycket snuttar från när vi bland annat var på Kolmården och jag höll på att bli uppäten av en giraff haha! 

Sedan kom vi in på en annan film, den måste ha varit mellan 2009-2010. Då hoppade jag clear ronder på Ting-E-Ling som faktiskt inte ville hoppa alls, så då kom jag på vad jag har fått mina ponnyben ifrån. Jäklar vad jag jobbade, haha! 
Till sist kom vi fram till när jag provred Gunvald! Jag var så himla liten...! Men Gunde var så duktig och bar på mig så snällt haha! 
Fina killen, han är nog det bästa köpet jag någonsin har gjort. Jag hade aldrig blivit jag utan honom<3
 



0 Kommentarer till "Härlig eftermiddag"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0