För värdefull för att inte bry sig

Shit vad kallt det har blivit! Från att jag red utan jacka och handskar ute för typ en vecka sen till att det nu är snö och snorkallt. Jag har kommit på en sak också, jag vill inte alls ha kallare och massa snö, det är fruktansvärt att vara kall! Ge mig vår istället, jag ändrar mig! ;)

Idag red jag på Veronica, mamma Gunde och Hanna kom och provade Viola. Vi red ut, skrittade mest, men travade en liten bit också. Hela gänget var väldigt taggade trots att två tredjedelar av dem tävlade hela dagen igår. Men det ser vi bara positivt, att de återhämtar sig snabbt och är glaada! 

När vi kom hem igen gick jag och Hanna ut och tolkade med lilla Aska direkt. Hon tycker att det är himla kul den där hästen, så från att hon egentligen är en ganska seg ponny springer hon när man tolkar och busar mer än gärna av sig själv. Det blev visserligen bara en kort glädje, för efter kanske 10 minuter höll vi på att frysa fingrarna av oss, så då fick det vara. Kul var det så länge det varade iallafall. 



0 Kommentarer till "För värdefull för att inte bry sig"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0