We didn't come for money

Båda pållarna gick super idag! 
Jag red först Veronica, skrittade ut och sen red jag på banan. Jag ville liksom ha henne avspänd och fin, men ändå uppmärksam och att hon skulle lyssna ordentligt när jag sa att hon skulle framåt eller vänta. Hon fick hoppa några språng också, jag tycker att det är skönt att checka av lite innan tävling. Hon kändes jättefin! Den galoppen vill jag ha imorgon på tävlingen, bara jag kommer ihåg att inte rida ut henne på långa galoppsprång.

Gunde fick samma upplägg ungefär. Han kändes jätteladdad, jag tror att han tycker att det är kul att också få stå i centrum. Imorgon ska jag hålla ihop honom och hoppas på att han lyfter ordentligt på benen!

Det blir inte så tidigt, vi planerar att åka först runt kvart i 10. Det är inte så mycket starter, men jag rider min första start i den tredje klassen, som vi inte tror kan börja före 11. Gunde ska som sagt bara få hoppa l.b och Veronica ska bara hoppa l.a! :)



0 Kommentarer till "We didn't come for money"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0